woensdag 25 november 2009

Een award



Een award van Willy gekregen:D
Het is de bedoeling dat ik hem aan 5 medebloggers doorgeef.... en hen een berichtje stuur dat ze hem gekregen hebben.En ik moet een lijst met vragen beantwoorden in 1 woord, moeilijk hoor maar ik ga mijn best doen ;
Waar is je mobiele telefoon? Op de kast
Kleur haar? donkerbruin, met een tikkie grijs;)
Moeder? Mie
Vader? Piet
Favoriete eten? gestoofd vlees
Je droom van afgelopen nacht? Geen idee
Favoriete drinken? koud biertje
Je doel in het leven? Gelukkig zijn
In welke kamer zit je nu? Hobbykamer
Hobby? Scrappen
Grootste angst? Ongeluk
Waar wil je zijn in 6 jaar? Nog steeds hier
Waar was je gisteravond? Thuis
Wat ben je niet? Slank
Iets van je lijstje met wensen? Heel veel scrapspullen
Waar ben je opgegroeid? Tienray
Het laatste wat je gedaan hebt? Was opruimen
Wat heb je aan? Broek met trui
TV? Paul de Leeuw
Huisdieren? 2 hondjes
Vrienden? Ja
Je leven? Gelukkig
Je stemming? Uitstekend
Mis je iemand? Ja, mijn paps die overleden is
Vervoermiddel? Fiets
Iets wat je niet draagt? Jurk
Je favoriete winkel? Scrapwinkel
Je favoriete kleur? Blauw
Laatste keer dat je gelachten hebt? Net nog
Laatste keer dat je gehuild hebt? Gisteren, tijdens een begrafenis van een jonge man
Je beste vriendin? Ineke
Waar ga je telkens weer naartoe? Mijn hobbykamer ;)
Facebook? Nee
Favoriete restaurant? Niƫns, alhoewel we niet zo vaak uit eten gaan ;)

pfff.....dat was een lange lijst zeg :O

3 opmerkingen:

Eef zei

Hallo Bernadet,

Gefeliciteerd met je award meid,je hebt h'm zeker verdiend hoor!
Dank je wel dat je h'm aan mij hebt door gegeven.

Groetjes Eef

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award en ik voel me heel vereerd dat ik hem van je doorkrijg, heb hem al op mijn blog staan, maar ik ga je naam erbij vermelden

creacora zei

dank je wel meis dat je alweer een award aan mij schenkt Super !!!
ik heb hem al eerder gekregen maar heb hem maar nog maals op mijn blog gezet hartelijk bedankt meis is altijd weer een hele eer !!!
groetjes Cora