zaterdag 21 augustus 2010

Create4fun Challenge week 34

Het is weer zaterdag, en dat betekent weer een nieuwe challenge bij Create4fun.
En deze week is de opdracht; maak een verjaardagskaart.
Ik heb een paperpad van Webster's Page gebruikt, met een digi van Sassy Cherryl' s.
De cirkels zijn uitgestanst met de nestabilities set Classic Standard Circles.
Bloemen zijn een combinatie van creatables Flower Fantasy en Open Flower Trendy, takjes Open Flower Classic van Marianne Design.
Bovenop de bloemen nog roosjes.
Vlinder van Crealies, met meeldraadjes als voelsprieten.
De kleine vlinders zijn van een zwarte pons van kreaxions.
Randpons Arch Lattice van Martha Stewart.
Randpons Edger Punch Daisy Chain van EK Succes



17 opmerkingen:

arjette zei

Hoi hoi,

wat een onwijs gaaf kaartje!!! Mooi papier zeg en wat een leuke stempel!!!!!
Moet alleen zeggen dat het niet zo goed te lezen is op je blog... door de lichte achtergrond denk ik...

gr. Arjette.

Yvonne zei

Hoi Bernadet, wat maak je toch steeds weer prachtige kaartjes! Deze is ook weer superleuk en origineel.

groetjes Yvonne

Jeanet zei

Ik vind hem weer superrrrrr gaaf Bernadet !
Groetjes Jeanet

majo zei

Ik vind het een prachtige kaart!!. Groet Majo

creacora zei

super leuke kaart Bernadet !!

Groetjes Cora

Bernadet zei

dank jullie wel meiden.

Hihi komt omdat ik gisteren met m'n achtergrond aan 't klooien was Arjette;)

greet zei

Wat een supermooie kaart! hele mooie kleuren en een hele leuke stempel.
Groetjes Greet

Corrie zei

Geweldig mooi kaartje Bernadet,
super lief die kleurtjes.
Groetjesssss Corrie

Peet zei

Wat een geweldig mooie kaart Bernadet!!

anita01 zei

Ja hoor wonderschoon kaartje bernadet....

Warme groetjes,
Anita.

Yvonne F. zei

Hoi Bernadet,

Wauw, wat 'n prachtige kleuren!
Je hebt de digi ook al zo prachtig ingekleurd......applaus.

gr.Yvonne

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een geweldige kaart.
bedankt voor je compliment op mijn stempelmap. er zitten envelophoezen in. m'n stempels plak ik op sheets en die schuif ik in de hoezen. je komt toch naar den bosch? dan heb ik hem bij me. kun je zelf even kijken hoe die eruit ziet;)
groetjes miranda

Bernadet zei

dank je wel meiden.
Oooh leuk dat je 'm dan bij je hebt Miranda, dan kom ik ff kijken hoe die er in het echie uitziet

Jolanda Cuper zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn KD kaart! Zie net dat jij ook wel heel mooie kaarten maakt!De kaart voor de create 4 fun challenge is schitterend! Succes met de challenge!
Groetjes Jolanda.

Ria zei

Wat een ontzettend lief kaartje weer, Bernadet.
Groetjes, Ria

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart zeg! Schitterend van kleur en met zo'n mooie weelderige uitstraling. Heerlijk om naar te kijken!

Groetjes, Loes

Mary Lou zei

Hi Bernadet~~ WOW this card is SUPERB--I just love the colors, the image so beautifully colored--the flowers and leaves to die for!!!
Thanks and blessings