zaterdag 11 september 2010

Create4fun Challenge week 37

Het is weer zaterdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Create4fun.
En deze week is de opdracht; maak een kaart in de kleuren rood-wit-blauw.
Ja, ik weet het, ik ben heel errug laat vandaag, maar de pc werkt niet echt mee, de linken werken op dit moment niet, en er staan meerdere mensen in mijn nek te hijgen dat ze echt, echt heel nodig achter de pc moeten:w
Dus helaas op dit moment ff geen gebruikte materialen erbij.
Ik hoop 't morgen goed te maken, want we hebben zo nog een verjaardag.
Fijne avond allemaal!!




16 opmerkingen:

creacora zei

ondanks gestres is je kaart Schitterend Bernadet !

Groetjes Cora

arjette zei

Hoi hoi,

ik had hem al gezien, wat een prachtige kaart!!!!

gr. Arjette.

Lia zei

woww bernadet je kaartje is weer super, wat heb je het leuk gedaan met de schommelfijne verjaardag
liefs lia

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Bernadet!

Liefs Ida

diana zei

hoi,
wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel.
groetjes diana

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit

majo zei

wat een schatje zeg Zo mooi gemaakt. Gr Majo

nicolet zei

Een schitterend kaartje heb je gemaakt Bernadet!
Groetjes Nicolet

Gonny zei

Hallo Bernadet wat een super gaaf blog weer
de heer van de pc winkel had beloofd alles over tezetten nou ho maar dus ik moet op zoek na al mijn bloggers wat een werk is dat maar het lukt de rest weet je vandaar dat je nog niets heb gehoort van mijn
erg mooie kaartjes weer dus genoeg inspiratie
gr gonny

hobbycard - srapcreation zei

Schitterend Nicolet

anita01 zei

Ha collega hi,hi, Je kaart is werkelijk eindeloos...wat kan jij toch heerlijk creatief zijn zeg, genoten ervan en...de rest komt heus goed hoor.

Warme groetjes en een heerlijke zondag,
Anita.

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje weer Bernadet.
Groetjes Corrie

Marianne Schut zei

Hai Bernadet, wat een pracht kaartje! Super mooi met die takjes erbij! Groetjes Marianne

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Bernadet, die takjes vind ik geweldig!
groetjes, Alina

Yvonne zei

Wauw Bernadet wat een prachtige kaart. Fantastisch leuk idee!
groetjes Yvonne

Willy zei

Hij is weer super Bernadet!
Groetjes, Willy