donderdag 26 juli 2012

Noor van Noor!Design is geboren



Jullie zullen vast wel meegekregen hebben dat Jolanda van Noor!Desgin is bevallen van een prachtige kleine dochter en haar naam is NOOR.
Corina en Jenine kwamen op het leuke idee om met alle DT meiden een boekje voor de kersverse mams en paps te maken.

Dit is mijn kaartje voor Noor geworden, een ouderwets trapeze-kaartje.




Ik heb voor de draadjes glow-in-the-dark garen gebruikt. Dat is garen wat oplicht als het donker is.
Bijna alles wat ik gebruikt heb op deze kaart is van Joy!Crafts
Joyborduurmal
Hoekmal  Franse Lelie
vlaggetjes
vlinders
Kraft papier
De voetjespons zag ik laatst bij Tineke. Enja, die pons had ik ook nog, onderin de kast lag tie,
(Was ook een van de eerste die ik ooit gekocht heb)
Letters van Noor komt van een mal van Tim Holtz.




Deze leuke digi is van Prairie Fairy.
Voor het jurkje doet een stukje kant dienst als jurkje.
Voor de brillenglaasjes een paar druppeltjes Diamond Glaze gebruikt.
En een dikker stukje borduurgaren als strikje in het haar.




Deze is een beetje veel wazig ;) maar kaartje was al onderweg, voordat ik een nieuwe kon maken;)
hart
Kinderwagen is een mal van Marianne Design


Corina heeft van alle kaartjes een supergaaf boekje gemaakt
  HIER  kun je het boekje in z'n geheel bekijken.


Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
Fashionista Challenge - Baby or Birthday
Card Crafter's Circle - Children
Crafty Catz Weekly Challenge - Monochromatic

Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties!!




21 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend leuk.
Groetjes Miranda

nnalorac zei

Super cute Bernadet, lovely design colours and what a fab baby. Thanks for playing along with the Fashionista challenge this month and good luck. Carolxx

Curly zei

Thank you so very much for Joining us at Crafty Catz Challenge, this is one very beautiful creation

Have a lovely day,
Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :0) x

Corrie zei

Wat een lief kaartje Bernadet
jullie boekje ziet er super uit zo

Groetjes Corrie

Unknown zei

what a fabulous creation thank you for sharing it with us and submitting it for our challenge at Crafty Catz sassy DT member

Yvonne zei

Geweldig!!!
liefs Yvonne

arjette zei

Ooohhh schitterend zeg, wat ontzettend lief!!!! Ik heb ooit ook eens geprobeerd een trapezekaartje te maken maar ik kreeg het nooit voor elkaar.... hield altijd een draadje over...

gr. arjette.

Plony zei

Oooooo, wat een beauty!!!!! Supermooi gedaan, leuk even terug naar wat oudere technieken, daar houd ik wel van.
Liefs Plony

Grandma Bonnie zei

Oh my isn't that work on with your thread stunning..sure wish i could read your language to appreciate it even more. Beautiful!!! Thank you for joining us at Card Crafter's Circle!

Jenée zei

This is a gorgeous card. I so like all the cut work and the stitching is fantastic. Thank you for joining us this week at Card Crafter's Circle.

Angela zei

Schitterend gedaan Bernadet!!!
Heerlijk om weer eens een trapezekaart van je te zien!!!
grt Angela

greet zei

Wat een prachtige kaart!
de digi van de baby is echt een scheetje zeg!

Groetjes Greet

jolanda zei

leuk gedaan

creacora zei

Je geboorte kaartje voor Noor is geweldig Bernadet ,love the trapezekaart je weet daar was ik altijd zo fan van en gelukkig ben je het niet verleerd prachtig dus !!!!

Groetjes Cora

Curly zei

This is absolutely fabulous Bernadet I love all of the sewing it must have taken you ages , but so worth it

Have a lovely weekend,
Hugs Bridget :0) x

Gonny zei

Bernadet
wat is dit weer leuk geworden
en was weer warm he de aaste dagen dus weer even bij je in de buurd geweest.van de omgeving genieten.
gr Gonny

Willy zei

Een superleuk kaartje!

Eef zei

Hey Bernadet,

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg,ik vind h'm echt supper!

Liefs Eef xXx

Tineke zei

Wat een schitterende en geinige kaart Bernadet, super gemaakt weer!

Groetjes Tineke

anita01 zei

Ja ja tis je gelukt, ze heet Noor en het project is me mooi he....geweldig leuk van al die meiden he Bernadet...ik zet hem er ook van de week op, wel zo leuk;o)

Warme groetjes,
Anita.

Eva Gro zei

Super cool card! and I love the sewing!!

Thank you for entering our challenge over at Fashionista Challenge Blog
Good luck in the draw! – Hope to see you again next time!

Hugs
Eva`s Scraproom
DT Member at Fashionista Challenge Blog